.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات کوهنورد زخمی در ارتفاعات قله سیالان
کوهنورد زخمی برازجانی با بالگرد امدادی هلال احمر مازندران نجات بافت.

به گزارش شمال نیوز ، یدالله صالحی رئیس جمعیت هلال احمر تنکابن گفت: عملیات نجات و انتقال کوهنورد مصدوم ۷۰ ساله برازجانی از ارتفاعات قله سیالان این شهرستان توسط نیرو‌های امداد و نجات و با کمک بالگرد امدادی هلال احمر مازندران با موفقیت انجام شد.

وی افزود: پنجشنبه هفته گذشته سه گروه کوهنوردی از شهر‌های برازجان، اصفهان و قزوین برای فتح قله ۴ هزار و ۱۷۵ متری سیالان از مسیر قزوین به این منطقه اعزام و روز جمعه موفق به فتح این قله شدند.

صالحی تعداد کوهنوردان این گروه‌ها را ۵۸ نفر اعلام کرد و گفت: به هنگام بازگشت از قله این کوهنورد از صخره ۴۰ متر در مسیر برگشت سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر تنکابن افزود: روز گذشته نیرو‌های امداد و نجات کوهستان هلال احمر تنکابن پس از اطلاع از این حادثه به منطقه اعزام شدند، اما به دلیل ارتفاع بلند کوه تصمیم به درخواست چرخ بال گرفتند که به دلیل شرایط بد آب و هوایی و مه شدید امکان فرود بالگرد میسر نشد و تیم زمینی با اعزام به محل حادثه اقدامات سرپایی را برای زخمی انجام دادند.

صالحی گفت: مصدوم با وجود بارندگی شدید همراه با بارش تگرگ به مکانی مناسب با اسب انتقال یافت و  با مساعد شدن وضعیت جوی دوباره بالگرد هلال احمر به منطقه اعزام و موفق شد کوهنورد زخمی را به شهر تنکابن و سپس بیمارستان شهید رجایی جهت درمان انتقال دهد.

۴ کوهنوردی که همراه کوهنورد زخمی بودند نیز به همراه نیرو‌های امدادی انتقال داده شدند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.